آخرین اخبار
کد مطلب: 187281
مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري:
لردگان، شهر زنده ورزشي است
تاریخ انتشار : 1403/05/09 13:25:42
نمایش : 118
مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري گفت: لردگان در حوزه ورزش، شهري زنده است.
به گزارش « سلام لردگان » و به نقل از پايگاه خبري تحليلي «جهانبين نيوز» محمود سليمي مديرکل ورزش و جوانان استان گفت: لردگان در حوزه ورزش، شهري زنده است.

وي افزود: از همان ساعات ابتدايي صبح تا اواخر شب همه اماکن ورزشي شهر لردگان مملو از جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به ورزش است و هيچ شهري در استان چهارمحال و بختياري وجود ندارد که تا اين حد علاقه‌مندان به ورزش داشته باشد.

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري ادامه داد: طي روزهاي آينده قرار است دو چمن مصنوعي در شهر لردگان به صورت کامل تعويض مي‌شود، اين اتفاق خوبي در حوزه زيرساخت‌هاي ورزشي است چراکه اين چمن‌ها بعد از 13 سال در حال بهسازي هستند.

سليمي عنوان کرد: سالن بارز يک ورزشگاهي است که 13 سال از عمر آن مي‌گذرد و همچنان نيمه‌تمام رها شده است، سفت‌کاري اين مجموعه امسال در دستور کار قرار گرفته است و تلاش مي‌شود اگر پيمانکار با توجه به بعد مسافت و وضعيت جاده‌هاي اين روستا راضي شود قبول کند، اين پروژه در سال جاري تکميل شود.

وي خاطرنشان کرد: زمين چمن سردشت تا آخر سال افتتاح خواهد شد.

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري اضافه کرد: به دنبال آن هستيم تا با کمک بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان خانه جوان لردگان را تکميل کنيم و استخر اين شهر به زودي با محوريت بخش خصوصي تحويل خواهد شد.

سليمي بيان کرد: براي ورزشگاه 15 هزار نفري شهرستان لردگان پيشنهاد مي‌شود در فاز اول 5 هزار نفر باشد و به بهره‌برداري برسد و در ادامه اين مجموعه تکميل و براي 15 هزار نفر ساخته شود.

وي تاکيد کرد: مقدمات ساخت اين ورزشگاه انجام شده است اما شرکت توسعه و تجهيز اماکن ورزشي با ساخت ورزشگاه 15 هزار نفري در شهرستان لردگان موافقت نکرد، همين باعث کندي در روند ساخت آن شد.

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري يادآور شد: سال گذشته در 12 ماه کمتر از 500 ميليون تومان به هيات‌هاي ورزشي کمک شد و امسال تنها در فروردين‌ماه حدود يک ميليارد تومان به هيات‌هاي ورزشي و نزديک يک ميليارد تومان به سازمان‌هاي مردم نهاد کمک شد.
 
 انتهاي خبر/ 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس